Saturday, September 11, 2010

welcome, N F

dengan nama Allah, dengan tiada kemudaratan di langit dan di bumi. Sesungguhnya, Allah maha mendengar lagi maha mengetahui. .


yeayyy. atlast, berjaya jugak buat bnde alah ni. susah payah aku mahu buat blog ni. *cess,padahal senang je.aku yg lembap.
oh. trimass kepada cikgutunjukajar, ~anda tahu siapa anda, atas dorongn dan pnduan. HAHA.
it's nothing. aku mahu buat ni pun atas sukasuka, sekadar memenuhi masa lapang, disambil memenuhi minatku dalam menaip dan menulis serta menambah satu lg kegunaan si berukben ni.

sedikit tentang aku.eh.kalau yang takmahu tahu tu, sila buat buat taktahu dan jangan amik tahu okay.

im not pretty ; but im trying to be attractive in my own way without being truly beautiful.
im not gorgeous ; but im trying to be very pleasant.
im not nice ; but im on my way to be very kind.
im not clever ; but im trying to quick to understand and learn.
im not a helpful person ; but im ready to give help.
im not caring ; but sometimes i feel concern about other people.
im not crazy ; even sometimes i've been extremely enthusiastic about something.
im not a perfect person ; as im not free from any flaw.
im not lazy ; even if im showing a lack of effort.
im totally not fanciful ; although sometime i can be very unrealistic.
&& im proud of myself.


ps ; aku ada kawan yang comel tahap giga. untung kan??
haha.
okay.thats all i think. biasalah mula mula mana tau nk tuliss apa.
harap harap lepas ni berguna lah pengisiannya.
till pen meets paper again.oh salah.
till fingers meet keyboard again.

assalamualaikum . .

No comments:

Post a Comment